Ofta ställda frågor

Vi kan nås 7 dagar i veckan på eller via vår kontaktsida:

info@bellezasverige.se

SUITE C, LEVEL 7, WORLD TRUST TOWER, 50 STANLEY STREET, CENTRAL

+316 16818704

Vi är tillgängliga 7 dagar i veckan och svarar inom 24 timmar.

På den här sidan https://bellezaofficial.se/pages/tracking kan du ange din e-postadress och ditt ordernummer för att spåra ditt paket.

Från det ögonblick då paketet har anlänt till postorderföretaget finns Track and Trace-informationen tillgänglig. Tänk på att det kan uppstå en viss fördröjning.

  • Klarna
  • Paypal
  • Kreditkort
  • Google & Apple pay

Belleza har för närvarande flera lagerlokaler runt om i världen. Eftersom vi skickar från våra utländska lager kommer leveranstiden att vara något längre.

Handläggningstiden är 1 arbetsdag och Leveranstiden är i genomsnitt 7-14 dagar.

Fraktkostnaderna för beställningen tar vi för egen räkning.

Tyvärr är det inte möjligt att skicka din beställning direkt till ett utlämningsställe. 

Om hämtningsstället inte meddelas i förväg kan det hända att de vägrar att ta emot ditt paket och att det skickas tillbaka till avsändaren. Det är därför endast möjligt att ange din hemadress när du gör beställningen. 

Är du oväntat inte hemma? Inga problem. Kuriren levererar paketet till dina grannar eller till ett hämtningsställe och informerar dig alltid med en lapp.

I 99 % av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det hända att en beställning försenas i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning via följande länk:

https://bellezaofficial.se/pages/tracking

Har du inte fått något efter den förväntade leveranstiden? Vänligen kontakta oss.

Kontakta vår kundtjänst för att returnera din produkt.

Detta tar i genomsnitt 14 dagar. Vanligtvis får du den inom 24 timmar efter att vi har mottagit den.

✔️ Fri frakt

✔️ 30 dagars returrätt

✔️ Tillgänglig 7 dagar i veckan

Du kan använda ditt presentkort i kassan. Välj önskat alternativ under betalningen och fyll i de begärda uppgifterna.

Det är inte obligatoriskt att använda hela beloppet på en gång. Du kan också välja att spendera en del av det och behålla resten på kortet till nästa gång.

För att begära en B2B-beställning, skicka ett e-postmeddelande till info@bellezasverige.se. B2B-avdelningen svarar på din begäran inom 1-2 arbetsdagar. Hos oss är det bara en B2B-förfrågan när ordervärdet överstiger 5000 SEK.